Everytime I close my eyes

1kommentarer

jaag är typ gladast i världen just nu, no problems here. Åkte till stockholm med mina älskade föräldrar, så himla glad att jag har dom alltså. Vi gick runt och jag hittade ett par PERFEKTA jeans, älskar verkligen dom, det händer väldigt sällan. Hittade också strumpbyxor och en liten rosa sak (spets såklart). Åt god mat och sånt och kollade in stockholm och åkte hem vid fem kanske. Kom hem och satte på mig aningen varmare kläder och  träffade Tessi, Fiia, Felicia och Sandra som va ute. Vi hade det bra, träffade Moa, Martina och Fanny också. Satt lite överallt och träffade lite folk och sånt. Åkte till vårat nya favorit place och åt en massa gott, stor fet pizza med några va mina homies va inte helt fel.
Åkte förbi trollebo också och satt och pratade med lite folk sen åkte till ica.  Sen kom Tessi och Melinda tillbaka för dom hade solat. Vi satt på trappan och skrattade och helt plötsligt va de bara jag och Fanny kvar där, av oss tjejer alltså, så åkte hem till henne sen åkte jag hem. Tror Patrik gjorde mig mer allergisk än vad jag va på något konstigt sätt. Sitter och tycker synd om mig och har ont på näsan för jag snyter mig så ofta. Jusste, jag fick igång ett riktigt samtalsämne ibland, jag började prata om hur allmänbildad jag är i jäfört med Jennie, typ när man kör de där man ska säga länder på olika bokstäver. Vi körde på de ett tag. Har upptäckt att ibland tänker jag för långt, när Fanny sa D va de första jag tänkte va Domikanska repibliken och hon ba, men hallå? Danmark såklart! Jaja, nu blev de lite mycket Bambi här, men puss på er som läste, ni ska få ett påskägg av mig!

1 kommentarer

fanny

21 Apr 2011 02:01

känner sig rätt osmart när man är med bambi!

Kommentera

Publiceras ej