DO IT LIKE A DUDE

0kommentarer

Det är jätte fint väder ute ändå väljer jag att sitta här inne, fast har varit ute lite iallafall. Igår åt jag kebab med några sen gick vi till bårbryggan där det va folk. De va lite kallt men inte jätte. Sen kom det massor med folk och kände knappt igen hälften som va där. När det blev kallt och lite tråkigt åkte jag och Martina hem. När jag kom hem kolla jag på film sen somnade jag. Jag vaknade igen vid tre på natten och skulle gå och kissa, sen blev jag helt jävla yr och jag trodde jag skulle svimma sen blev jag helt varm och allt. Jag la mig i min säng och typ väntade på att jag skulle behöva gå upp och spy, men gick in på fb och somnade med mobilen i handen. Vaknade 7 på morgonen och gick upp, så jag har alltså varit uppe sen 7 imorse, jag känner mig verkligen sjuuuuk. Åkte och handla med pappi, skulle ha godis så då va jag ju tvungen att följe med. Hade percis kommit ut ur duschen när pappa skulle åka så satt upp håret i en fläta och satt på mig solgasögon, då slapp folk bli rädda. Träffade Jennie,Rickard och Julia ute också. Sen åkte vi hem och åt fiskpinnar, asgott. Nu sitter jag då här och ska kolla på film och äta chips och godis, men har ingen aning vad jag ska kolla på, orkar inte vänta på att nån film ska ladda klart liksom. Känns inte som att jag orkar göra nånting idag men jag vill ju det, bio skulle ju sitta fint men då måste man ju skaffa fram pengar och lite ork.

Kommentera

Publiceras ej