Baby I will wait for you

0kommentarer

Igår va jag på kofirmationen och det va trevligt som vanligt. Körde nånting med ögonbindel och de va roligt, synd bara att jag och Fanny va med varann, vi va nog sämst. Efter det gick vi till tåget och fiiifaan va skönt de va ute. Sen åkte jag, Melinda, Fiia och Tessi in till västerås för att dansa. Asså de va skit kul vi gjorde konstiga fast roliga grejer och skrattade massor. När jag kom hem åt jag världens största tallrik med fiskpinnar och mos, undra varför jag tycker det är gott ens? Idag så gick ja till mammas jobb ett tag, vilket ställe asså. Hon jobbar med dementa, asså gamla gubbar och tanter som är heeeelt lost. En tant gick runt och prata med sig själv och en annan gubbe stog och prata med dom som jobba där sen helt plötsligt blev han arg på finska fast när han skulle gå pratade han tyska. Sen va de en tant som lät hmm...hmm...hmm...hmm.. exakt hela tiden, jag förstår inte! Sen va de en annan som inte hade duschat håret på 2 veckor, och hon vägra, liksom helt plötsligt kunde hon inte gå och hade ont i ryggen, hahah, kul och lyssna på. Sen gick jag hem och gjorde mat och kollade på Gossip girl. Vid 3 kom Jennie och Julia sen kom Bettan och då fick jag present, hihi. Fick en mascara och något bra för håret, asbra.

Kommentera

Publiceras ej