ärlighet kommer före stolthet

1kommentarer

Gick ut i det vackra vädret idag och satt i solen i flera timmar och satt och pratade och så. Vid sex åkte jag hem och åt något av de godaste jag har ätit. Sen skynda jag mig iväg till ica för att möta upp Fiia, Fanny, Moa och Martina och vi handla upp halva ica. Sen gick vi till Fanny och satte oss i badtunnan. Vi blötte ner vårat godis det först vi gjorde. Vi pratade om massor med saker som vännerna, skolan och såklart sjtärnfall. Haha, efter några timmar gick vi upp. Känner nu att jag blev riktigt trött av det där. Sitter och är lite deppig vilket jag inte vill göra, lyssnar på Melissa Horn som verkar ha så bra saker att säga. Ska sluta deppa och ta fram mitt godis och ge rödluvan en chans till, eller vågar jag det?
random söt bild på mig och fiia ----> http://fiiaandreasson.blogg.se/

1 kommentarer

fiia

19 Apr 2011 21:55

heheh , me and my babeee <3<3<3<3

Kommentera

Publiceras ej