Älskling jag vet hur det känns

0kommentarer

Det blev ingen bio idag heller, vädret är ju alldeles för bra för de! Gick och mötta Fiia och Sandra och vi gick till ica för att köpa grill grejer. Martina, Bella, Lina, Tessi, Felicia och Fanny hängde med oss till bryggan fullpackat med drickor och massa gott. Fick faktiskt igång grillen och hamburgarna blev super, tack vare Fiia. Dom såg så goda ut så var ju bara tvungen att sno en. Vi grillade massa gott och hade allmänt kul och varmt va det också. Moa kom också och vi fortsatte ha det bra fyfan va skönt de va.

Sen blev vi lite uttråkade och vissa av oss va lite sura? eller nedlåtande? näää, trötta? jaja, nånting va det iallafall. Åkte hem och njöt av en massa tacos asså det känns som att jag åt i flera timmar. Sen blev allt bara så jobbigt, tror det är något fel på mig. Min kropp tål inte att jag äter mycket mat, blää på de. Sitter just nu i min sköna soffa och är trött, och varm. Kan ingen komma och ta hand om mig? Njee, får klara mig själv som vanligt, ska sätta på Rödluvan, asså inte barnfilmen, den andra. Kommer nog somna tidigt, imorn blir det att träffa tjejerna igen och bada, ska bli kuuuuul.

Kommentera

Publiceras ej