All eyes on me, I took the night

0kommentarer

Måste ju bara berätta lite om igår, eller? Lite iallafall. Åkte till sjukhuset och tog vävnadsprov och det kändes ingenting, fast blödde en del efter, menmen. Sen på konfirmationen gjorde vi något konstig, vill inte prata om det. Sen dans sen zzZZZzzzzZZZ (haha, vilken tönt jag är) Idag va det en så jävla bra dag! Hade so och hade de allmänt chill sen satte jag, Moa och Bella oss ute i solen. Sen gick vi till ica och  jag köpte cola sen såg vi att Ida, Fiia och Melinda och några låg på stora trappan och sola så vi la oss där. Sen kom Sandra då gick vi och åt köttfärs limpa. Sen hade vi engelska och jag hann tyvärr inte allt, menmen. Sen på idrotten gick jag och Sandra ut och gick i bara tjocktröjor. Efter det vänta vi på non men den blev insälld så jag gick hem och bytte skor sen till tåget. Kom till stan och träffade Martina och vi gick runt och handla. Jag köpte bara 3 saker men är så jävla nöjd asså.
Köpte en högkjol i svart spets
Ett par solglasögon, typ ray bran liknade typ, eller vad de heter
En liten väska, det är farligt att gå in i väskaffären
Sen va tåget försenat 15 minuter men vi fick åka gratis iallafall sen cyklade jag hem (duktigt) Åt ju donken i stan men är ändå lite sugen på nåt...typiskt jag.

Kommentera

Publiceras ej