7 timmar 19 minuter kvar tills min födelsedag!

0kommentarer

Gjorde ett försök och skaffa en ny blogg på blogspot men hade tydligen redan en där. Testade att ladda upp bilder där heller så det är alltså helt klart min dator det är fel på. Även om de skulle gå på blogspot så skulle jag inte kunna släppa taget om min blogg som jag sitter vid och läser gamla inlägg ibland. Får väll leva med en nästan bildlös blogg helt enkelt. Snart ska jag gå och träffa Sandra tror jag. Ska väll träffa flera fast dom flesta har ju lämnat hallsta ikväll så får väll se vad som händer. Ska iallafall somna tidigt så jag inte sover bort min födelsedag. Mina kära släktingar kommer redan halv två, jippie. Ska platta mitt hår lite, vill egentligen inte för den sliter sönder min hår eftersom den är trasig. Men imorn hoppas jag på att få en ny, hehehe. Känner mig hur fräsch som helst idag för tog värsta duschen. Ska dra mig ut nu med sveriges lenaste ben, synd att det är för kallt för shorts...


Kör på min älskade spets tröja fast den är trasig, hehe

Kommentera

Publiceras ej