Whatcha say

0kommentarer

Hej, känns inte som att jag skriver lika mycket. Men kan berätta lite om idag. Hade slöjd först, gick sm vanligt, samma med matte. Sen tryckte vi i oss en massa lasagne. Sen på ämnesfördjupning. Hade No prov, som vanligt, men de gick rätt bra....tror jag. Efter skolan gick jag hem och städa lite och åt en macka. Sen gick jag tillbaka till skolan och träffa sandra och så väntade vi på ida.Sen när ida kom gick vi och köpte godis. Sen tillbaka till skolan och vänta på bussen. Vi möblera om lite i ljushallen. Sen tog vi bussen med angelica upp till lustikulla hem till Ida. Sandra och ida gjorde hamburgare. Sen efter ett tag tog vi bussen ner till samhället. Där var de massa partier så de va massor med saker, ty hoppborg och allt. Så vi fick heliumbalonger så vi hade roliga röster, så sjukt kul. Jag visste hur kul de va så när sandra lyckades så börja  jag asgarva och skratta i tusen år, haha. Sen vid sju va jag hemma och fira pappa med hans släkt. Dom åkte nyss, så ska kolla på criminal minds och så lite ben och jerry till. WE LOVE

Kommentera

Publiceras ej