So happy could die

0kommentarer

Svin bra fredag måste jag säga, känns ändå som att jag ska går till skolan imorn. Tessi kom hit efter hon hade slutat. Vi åt lite, sen massa godis också. Vi satt i köket ch prata om fett mycket. Sen bestämde vi oss för att gå på bio. De är ju filmfesival i hallsta nu. Så hon åkte och åt och jag åt också. Sen mötte jag Fanny. Vi gick til pizzerian där va jocke pontus fredrik och ludde också. Sen när dom hade ätit klart träffa vi tessi fiia och evelina också. Sen gick vi till bion. De va några kolbäckare med också, ha. Vi mingla lite haha. Meen de va typ röda mattan och massa. Hade bara en cola md mig. Sen när jag kom dit fanns de popcorn och om jag hade vetat de hade jag tagit ut pengar. Men ja klarade mig. Vi satt oss typ längst bak fast jag ville sitta längst fram. Men innan filmen hann börja satt jag och tessi oss längst fram. Vi hade hela raden, och raden bakom oss för oss själva. Vi prata som vanligt. Vi kolla på Robin Hood. Jävligt mäktig film. De är typ såndär hemligt intresse typ. Jag gillar egentligen såna filmer, typ, arn, gladiators. Fast räcker gärna med att se dom en gång. Men de va bra tyckte jag, lite lång bara. Efter de va vi ute en stund. Då kom line också. Sen gick vi hem till fiia och satt på hennes altan och åt chips och prata alla. förutom kolbäckarna som åkte tillbaka till sin, vad äre? håla? aja, de va kul. Och jocke är så jävla goo med sitt nudle, som han säger. Och  åååkej. Och jag lackar! Så jävla kul. Och gosa med fiias hund också, så jävla söt men ändå lite läskig på samma gång. Men de gick bra. Kom hem för typ en timma sen. Håller på att ladda hem the last song. Första gången jag laddar hem en film, hoppas jag lyckas!!

Kommentera

Publiceras ej