Overdrive

1kommentarer

Lyssnar på overdrive, så sjukt schööön låt. Dagen gick faktiskt snabbt. Vi börja med so de gick ändå rätt fort. Sen hade vi två timmars håltimma. Då åkte jag martina och moa och köpte mat på ica. Sen upp till martinas nya lägenhet och så laga vi mat. Jag åt tacopaj.  Sen skynda vi oss till skolan och hade svenska typ garva skit mycket, sen vare gympa. Vi sprang 3000 meter, typ åtta varv och jag varva typ sex stycken :M Lite stoolt. Och jag och moa hade typ likadana kläder. Pinsamt. Båda hade gråa mjukisar rosa adidaströja och converse haha. Sen efter de va de no så vi labba lite, haha. Vi va typ ute och skrek åt varann för vi skulle testa nåt. Sen efter de sluta vi. Då åkte vi till ica sen gick vi in på hårstudio för martina skulle klippa sig. De blev fint. Sen när jag kom hem vare lite folk där. Så har typ gjort massa. Duscha nyss. Tänkte gå ut igen men nu orkar jag inte eftersom jag är ny duschad och osminkad. Lägger ut bilder istället.



fuuult lås!!!!!!!!

1 kommentarer

martina

02 Sep 2010 19:24

stackars ägarn till låset ifall den läser:(

Kommentera

Publiceras ej