Labels or love

2kommentarer

Hej, har inte blogga så mycket har jag märkt. Men asså skolan tar mycket tid, och fritiden går till annat än datan. Men kan berätta lite om igår och idag. Igår var skoldagen lite längre, men de gick bra. På matten gör vi en jätte barbie så vi har massa små så jag och martina typ lekte med dom. haha. Sen gick vi bara i skolan typ, de va kö till maten innan den ens hade öppnat. Så jävla stört. Sen efter skolan åkte jag hem sen va ja och träffa felicia ida och sandra. Vi va på samhelle för de va typ folk där. dom åkte typ skateboard. DE va läskigt när dom ramla. Sen köpte ida chips typ så vi moffa de. Sen åkte ida och felicia hem. Då åkte jag och sandra till hampus en stund. Sen vid halv tio skulle jag hämta min cykel, messa felicia men hon svara inte, för hon sov, såååå sjuuuuukt söööööööt. Sen idag vare ju skola sen hem till moa då.

Sen åkte vi till st lars. De va kul där. Vi åt först sen typ fick vi en psalmbok och en bibel. Sen gjorde vi lite saker. Vi typ rita av varann sen typ bytte man plats. Asså jag garva så jag grät. Varför vet jag inte. Sen la vi oss på mattan och bärda dom typ stagedive de va heöt sick men garva som fan då också. Sen va vi på samhelle när de va slut. Seen gick vi tillbaka och spela lite. Sen gick vi på nånting i kyrkan de va lite kul. Men konstigt för jag tror ju inte riktigt på allt. Men blllev välsignad. Sen gick vi tillbaka igen och så tog vi med felicia så hon ska också konfirmera sig. Sen spela vi igen, jag vann! men när min mobil dog och min mage kurra så åkte jag hem.

2 kommentarer

martina

01 Sep 2010 22:28

otroligt söt jag är

martina

01 Sep 2010 22:29

lars är gaaaaaaaaaaaaaaalen

Kommentera

Publiceras ej