SKÄGG

0kommentarer

Tjo, kom nyss hem typ från att varit ute i plusgrader!!! Lite skönt faktiskt. Dagen idag ar varit helt okej, lärde mig spela lite piano och så har jag målat lite. Efter skolan så gick jag hem för jag orkade inte hitta på något med någon. Jag fika med mamma och bettan ett tag sen satt jag mig vid datan. Sen kom pappa hem och typ drog igen, då gick mamma också. Så jag satt inne på mitt rum och sjöng med alla spotify låtar, rätt skägg. Men när jag hade sjöngt alla mina 112 låtar två gånger så börja de bli lite tråkigt. Så jag snacka med moa och fanny så gick jag ut med dom. De va faktiskt lite folk ute. Martina kom också. Jag tror vi satt på samma ställe i typ tre timmar, men de va faktiskt rätt kul. Åt massa chips så hade typ ont i magen när jag kom hem. Åkte till jimmys lägenhet en stund också. Ska sätta på en film tror jag. Kommer antagligen somna direkt, känns surt eftersom jag har sovmorgon imorgon. Börjar kvart i fyra på eftermiddagen. Då blir de gala middag och sen en massa uppträdanden, ska bli kul faktiskt. Ska ha på mig min nya tröja, ett ar svarta strumpbyxor oxh lite snygga armband, hehe. Efter de ska jag vara med moa och fanny, ska bli kul. Sen är de lov!! Ska bara ha de bra i en hel vecka. Inget direkt inplanerat men de känns också bra att ta varje dag som den kommer, man vet att något händer alltid om man vill. Ska till ramnäs på onsdag, måste bara komma på hur vi kommer dit och kommer hem, annars är allt bra.Jag kommer ihåg vad jag gjorde den här kvällen för ett år sen. Jag martina, tessi och fanny skulle sova hos martina eftersom de skulle vara galakväll dagen efter. Fast jag hade typ simtest innan, men jag kommer ihåg att jag gick och simma fast jag inte ville. Men jag hann gott och väl att fixa mig till galakvällen. Åh, allt var ju så noga då, man fixade sig till saker i typ fyra timmar. Nu för tiden om vi nu fixar oss tillsammans så måste vi försöka att låta bli att fixa oss för de går så fort, haha. vilken fjortis man va förut alltså. Man hade så mycket smink också, nu för tiden använder man inte ens foundation. Men jag använde de inte för att jag verkligen tyckte att jag var ful. Jag tyckte liiksom att de va snyggt att sätta på sig en massa foundation på en helt slät och fin hy liksom. Men nu skulle jag använda foundation för att täcka fula porer och sånt. nu började jag tänka å hur mycket jag har förändrats på ett år. Gud va allt är annorlunda nu. Folket man umgås med nu är dom där man inte hade någon aning om vilka de va när ma kom upp på nya skolan liksom, och allt skulle vara så pinsamt och sånt. Man skäms liksom inte för samma saker längre. Allt känns så mycket bättre nu!

Kommentera

Publiceras ej