Hej

0kommentarer

Asså jag har ont i magen, de brukar jag aldrig ha. Kanske för att jag drömde att jag blev knivhöggen..eller jag vet inte. Ska gå till skolan om 40 minuter så ska snart gå ich sminka mig lite och platta håret. Har ju kulturveck den här veckan så de är rätt skönt. Men idag har jag måla och piano så de blir nog inte så kul. De va kul att ha film och foto i tisdags iallafall. Igår åkte vi till västerås vid nio. Vi fick rundtur på konserthuset, de va lite kul kanske. Sen när vi hade lunch åt vi donken och så va vi och shoppa. Sen gick vi på museeum, de va lite kul faktiskt, vi fick ju gå själva. Sen när vi sluta gick vi lite till på stan. Jag hitta en långärmad svart tröja från hm, en tjocktröja från gina, och trosor också och uggs från skopunkten. Har tjocktröjan och trosorna på mig, hehe. Efter att vi va klara åkte jag sandra och bella hem. Vi mötte ida och gick direkt till konfirmationen.  Vi prata om begravningar och hur man vill ha sin, lite sorgligt kanske. Gick hem direkt efter, gav present till mamma som fyllde år, sen beställde vi kinamat, sjuuukt gott. Idag blir inte så bra tror jag, känner mig helt sjuk. Men vill vara frisk så jag inte missar galakvällen imorn, ska bli kul faktiskt. Har ingen lust att sminka mig eller fixa mig idag,, fast jag vet att jag kommer göra de ändå.

Kommentera

Publiceras ej