HEJ!

0kommentarer

Hej, klockan är halv fyra och jag väntar på att mitt hår ska torka någon gång. Igår så va de fredag och helg igen. Så härligt.  Jag var hemma först och typ sega. Sen träffa jag martina, vi åkte till samhället och där träffa vi felicia och tessi. Vi typ hitta en godispåse som vi åt upp, hihi.  Sen åkte felicia och tessi. Då åkte jag och martina och åt chips. Sen börja de snöa...euw. Men vi satt och snacka med hampus skölde ända tills jag tvinga martina hem och hämte sin vinterjacka. Efter de åkte vi till hampus och kolla lite på Yrrol. Asså en annan hampus. Har typ sett filmen förut men kommer inte ihåg nåt typ, men kul va den. Sen drog jag hem och käka när martina gjorde de. Sen åkte vi till näs, till alla. Vi satt vid elden och sen vid halv elva åkte jag och martina hem till henne. Sen kom fanny också och vi färgade hår. Sen somna vi typ två. Imorse gick vi upp typ tio och åt frukost. Sen vid elva gick jag med fanny till samhället där jag träffa sandra och felicia. Vi köpte present till melinda. Sen åkte jag till moster och firade robin. De va faktiskt kul. Sen nu har jag duschat sen ska jag till felicia sen till melinda och sen till stan.

Kommentera

Publiceras ej