Tisdaag

0kommentarer

Tisdagen var fett med sköön idag måste jag säga. Franskan va bra som vanligt. Efter de så upptäckte jag att typ alla tjejer jag brukar va med i min klass var sjuk, bella, moa, martina, sandra. Men de gick bra, på svenskan satt vi bara och prata eftersom vi inte skulle gööra de vi skulle gjort eftersom massa folk var ''sjuka''.  Satt och prata med mina killklasskamrater och dom var faktiskt skit kul, fast de brukar de vara. Sen på lunchen så var de inte så god mat. Umgicks lite sen blev de matte prov. De kändes bra. På no satt jag vid datan sen gick jag på luciaträning, inte så kul faktiskt. Sluta efter de, gick hem och gjorde no. Har suttit med den och kollat på tv- Kollade på ung och bortskämd, så jävla bra.

Imorgon ska jag till doktorn, så missar typ skolan. Sönt. Sen torsdag kvar, sen är man ledig på fredag. Ska vara med sandra då tror jag, men får ta de liite lugnt, ska ju upp tidigt dagen efter. Vi ska ju åka till finnåker (eller?) klockan nio på morgonen!! men de ska faktiskt bli kul, skit bra sällskap blir de ju. Sen blir de prao veckan efter, ska bli riktigt kul. Sen fyra veckor till lov!!!!!! ÅHHHHH VA SKÖÖÖNT!!!

Kommentera

Publiceras ej