I love this shit

1kommentarer

Har lust att skriva ett långt inlägg om hur mycket jag hatar skolan. Men de ska jag inte. Dagen idag började med att jag snoozade fjorton gånger. Men jag tog mig upp till soffan och började fixa mig kvart i åtta sen gick jag vid åtta. Dagen började med franska, de va inte helt fel. Vid  nio så gick vi ner och sjöng lucia sånger, ska bli lite kul kanske. Sen kom vi sent till svenskan, vi satt i andra rummet och prata. Fast jag hann rita en teckning. Martinas också..den var väll ''fin''. Sen till lunch blev de överkoktamakaroner men gummikorv i vatten. Mums!. Sen på So så gjorde vi typ ingenting men vi hann de vi skulle. På matten hade vi flum och thomas blev arg. No var också flum men hann lite där också. Linus kom till våran skolan för att vara med moa, och nu på facebook står de att Moa har ett förhållande, jag blev typ skit glad. Sen när man kom ut gick man hem i snöstorm. Love the shit när jag är inne. Hate the shit när man är ute. Åt en massa pepparkakor. Hade fått en solo tidning. Mina kläder från hm hade kommit, är skit nöjd. Men nu ska jag kolla på Desperate housewifes.

1 kommentarer

martina

10 Nov 2010 19:36

hahahaha mitt sår va jätte "fint"

Kommentera

Publiceras ej