Förkyld

0kommentarer

Sen skolan börjat så har ju exakt ALLA varit förkylda utom jag...det var väll min tur nu. Har ont i halsen och känner mig trött och åh! Känns surt att bli sjuk på lovet, men har haft min roliga del, och de är ju inte slut än. Kanske bättre nu än att vara borta från skolan och hamna efter. Imorgon va grejen att vi skulle vara massa hos martina och sova över där, får se om jag orkar. Även om jag inte orkar sova över så kan jag ju försöka komma på kvällen. Men idag har faktiskt varit sjukt bra. Låg på soffan efter att jag hade vaknat vi elva. Kollade på How I met your mother, världens bästa!! Sen har jag gjort schnitzel (att man aldrig lär sig stava de) och pommes. De va rätt gott, men de va inte samma schnitzel som vanligt så riktigt lika gott blev de inte. Men jag börjar lära mig att tajma maten. Så att allt blir färdigt samtidigt. Annars kan de bli att jag börjar med att steka schnitzeln försent och så blir de andra färdigt lååångt förut. Så blev de förut, typ ALLTID. Men nu är jag bäst på det. Efter de satt jag lite vid datan och låg bara och titta på tv. Tänkte rensa lite i mitt rum när jag skulle bli uttråkad på eftermmiddagen. Men då kom mamma hem med mina pepparkakor och e stor fet godispåse. Då blev de svårt att resa sig. Somna lite på soffan framför hey baberiba tror jag. Sen kom pappa hem med godis han också (han visste ju inte att vi redan hade en MASSA godis) man har ju typ världens bästa föräldrar. Blev lite mycket godis bara.. men de gick ner. Innan maten av någon anledning så rensa jag lite bland mina lådor. Sen blev fläskklotett (kan inte stava de heller, de kanske är någon sjukdom, kan inte stava maträtter typ) de va skit gott. Sen har jag kollat på tv, lite Kenza & Tyra show. Ska snart sätta på en film, lite humor skulle sitta fint nu. Ska se om jag hittar någon bra film, ciao!

Kommentera

Publiceras ej