vår?

3kommentarer

hejhej

har inte bloggat för har inte haft tid, igår var de ju skola och kom hem från tessi vid åtta och då åt jag och tittade på tv och blablabla.

Jag är redan trött på skolan! de har gått två dagar i skolan efter lovet och jag räknar redan ner dagarna tills påsklovet. menmen, jag trodde de skulle bli ´bättre efter sportlovet men nu kom jag på att efter påsklovet så kommer de vara soligt sen är det bara att längta till turkiet!
tänk, efter påsklovet är de tre veckor tills jag åker till turkiet och efter de är det fyra veckor till sommarlovet SOMMARLOVET! fyfan va jag längtar till allt, och min födelsedag är ju också snart tredje april! inte ens en månad:D GUD VAD JAG LÄNGTAR!!!!!!

Sen ska jag lägga upp vårbilder ^^
(från förra året)

en bild så länge, kunde bara ladda upp en:S

jag (a)

3 kommentarer

fannyhöjerrrrr

09 Mar 2010 22:04

mohaha, vem är fotografen då?

ha ha? (a)

martinaa

10 Mar 2010 19:45

du är inte lik dig i blondt hår :o<3

martina

11 Mar 2010 16:26

haha, men samma sak :D<3

Kommentera

Publiceras ej