tråkigt

1kommentarer

Idag mår jag; brabrabra
Idag är vädret; soligt, iiiiskallt
Idag är mitt hår; inte fixat ännu
Idag har jag på mig; just nu pyamas^^
Idag bär ja följande smycken; inga tror jag
Idag vill jag ha; sommar
Idag förvånas jag mest av; att de fortfarande är minusgrader:O
Idag längtar jag tills; påsklov födelsedag turkiet, allt utom skola kanske:D
Idag består dagen utav; träffa maartina sen film hemma hos moa
Idag är jag beroende av; cola!
Idag är ett minus; vinter
Idag är ett plus; sol
Idag lyssnar jag helst på; calling out
idag har jag en stark känsla av att; inget blir som tänkt:D
Idag surfar jag mest på; facebook bloggar
Idag är mina naglar; rosa 2 sek målade
Idag ser jag detta på tv; OC! this is it ikväll;)
Idag har jag ätit; två mackor
Idag irriterar jag mig på; att de är kallt!Idag borde jag; plugga:S
Idag önskar jag; de mesta:D

1 kommentarer

martina

06 Mar 2010 12:59

haha, bra då :d

fast jag orkar inteeeeee de:((((((

Kommentera

Publiceras ej