Söndag

1kommentarer

hejhej

de var massa bra på tv igår så de blev inge data på kvällen:)  igår gick jag och martina ända till tessi de tog en timma typ:P när vi kom dit så läste vi typ en tidning, sen kom felicia och vi började skicka massa dumma sms fån varandras mobiler och när jag skulle skicka från felicias mobil så jaga hon mig runt hela huset. haha.
sen tog vi bussen ner till ica och köpa glass och möta fiia, de va gott även om de var kallt:P sen skulle felicia martina och tessi ta bussen hem men den sista hade såklart gått men dom fick skjuss hem;)
jag och fiia gick några varv på ica tills min pappa kom och då åkte vi hem:P

Idag skulle jag ha följt med tessi till frisören alv elva, men jag vakna typ tio:D haha:)
idag ska jag och felicia gymma! typ första gången, men de ska bli kul:)



pusshej

1 kommentarer

felicia

04 Mar 2010 20:12

varför tog du en bild på mig?:O

och inte på oss tsm?:O

<3

Kommentera

Publiceras ej