23:58

2kommentarer

hejhej

de blev ingen seg kväll för mig:D vid halv sju åkte jag till la torre och åt pizza med moa martina och linn, och senare kom fanny;) vi satt där ett tag och hade de mysigt. Sen kom sofia och vi åkte till Moa för att titta  på paranornormal activity, trodde den skulle vara dålig, men de är en av dom bästa skräckfilmerna jag sett! man blev helt insatt:D lite seg i början;) efter den så såg vi början av skönheten och odjuret, meen jag åkte hem vid elva:D
ni måste verkligen se filmen alltså!


jag leta efter en bra trailer, men fanns typ bara på italienska, men hitta en med typ engelska:D
ni måste se den:D

nu ska jag titta på mean girls sen sova;)
godnatt:)

2 kommentarer

matildac

06 Mar 2010 01:18

visst ären =D

Matilda- QWENTUS

06 Mar 2010 09:00

Tack vad snäll gumman! Hade du en bra fredag?

Kommentera

Publiceras ej