Torsdag 20:28

1kommentarer

hejhej

GUD VA ALLT SKA VARA KALLT! Sitter och håller på att frysa ihjäl här. Samma sak i skolan, alla går runt och fryser, idag gick tillochmed emma med jacka inne. Men vi överlevde iallafalla. hade SO prov idag i skolan, de gick bra jag hade ju tränat och så:)
efter skolan åkte jag in till stn och klippte mig, klippte kortare lugg och kortare hår:D Hann gå runt lite också, jag köpte ett spets linne och en hårborste, har lite bilder från idag men min dator vill inte ta emot bilder verkar det som:S jajaja, de hände något konstigt idag som jag måste berätta, jag lovisa söderbom köpte en bok på bokrean:O de kändes riktigt konstigt:S i mitt liv har jag kanske läst ut 8 böcker:D men jag har börjat läsa på kanske 60:D jag köpte iallafalla andra delen av twilight böckerna. Håller på att läsa den första nu, och den är jätte bra så mamma övertala mig att köpa tvåan när den ändå va billig:D så då gjorde jag:)

1 kommentarer

martina

25 Feb 2010 21:16

men asså det funkade bara när jag hade bloggplatsen,

alla störde sig ändå på den:(

utom du då, hahahahah :D<3

Kommentera

Publiceras ej