Lördag 17:35

0kommentarer

hejhej

skönt med helg och sportlov:D har gjort en massa idag har knappt varit hemma nånting. Igår hos martina hade vi jätte kul, va ute en stund sen när vi titta på tv kollade vi på gostwhisper(stavning?) de brukar inte vara läskigt men jag var skit rädd:D

Imorse vakna jag och martina vid tio och sen fick vi upp tessi och felicia och vi gjorde varma mackor till frukost:P sen fick jag skynda mig över till mormor så då fick jag leka lite med söta julia. Sen skynda hem och äta sen in till stan och fira min farbror och hans ''sambo''. sen på vägen hem åkte vi förbi en stor godisaffär:D så jag köpte en massa godis så nu sitter jag och äter på det;) ikväll ska jag vara social med mina föräldrar vi väll titta på melodifestivalen tror sibel kommer vara rätt bra och hoppas hon anna också är bra:D

pusshej

Kommentera

Publiceras ej