Fredag 15:39

1kommentarer

hejhej

Äntligen helg, synd bara att jag mår så jävla dåligt:(
Men jag tog mej till skolan idag iallafall;) Vi hade utomhus pedagogik. Iiiiiiiiiskallt, vi satt och värmde oss över lite smält snö i vårat stormkök, Rasmus kunde inte sluta skaka så vi satt och skratta åt de istället:) Sen vid tolv så skulle vi ta bussen tillbaka men vi missade den precis, men stationen efter var inte så långt bort men liksom springa ifatt en buss skulle inte gå. Men sen hörde vi tåget, så bussen var tvungen att stanna för att släppa fram tåget. Så vi SPRANG ifatt bussen, när vi väl kom på så skratta alla på bussen, förutom busschafören som var skit tjurig och ba-Sätt er där bak! hahhaah :')
Tillbaka på skolan så åt jag oc sanne lite kycklingwok, rätt gott:P
Det var bara jag sanne och emelie som hann med bussen, men efter enn timma så böjade vi undra vart de tagit vägen(de tar typ tjugo minuter att gå från där vi va) Men dom hade tydligen tagit bussen till kolbäck fram och tillbaka:) men dom kom i tid till mattelektionen. Jag och sandra satt mest och pratade tills vi skulle sluta;) När vi hade slutat gick jag och en massa andra hem. Nu ska jag städa mitt rum, sen får vi se vad som händer den här helgen;)

Pusshej

1 kommentarer

moa

05 Feb 2010 18:48

jag var ju tvungen (a)(a)(a)(a)

Kommentera

Publiceras ej