Tisdag

1kommentarer

Fick gå till skolan i mina mjikisbyxor, sockor och halsduk som jag ville. Skön skoldag måste jag säga. Hade först franska då va pratade om julen. Sen rast sen på svenskan blev jag klar med min saga och fick bra respons. Hunnit skriva på datan så jag är i god tid med den, ska försöka att inte bli sen med att lämna in. Hat fortfarande inte gjort äckel engelska, men skiter i det, tar det nästa år. Betygen är satta så det blir ju ingen skillnad där iallafall. Sen år jag godaste kycklinggrytan sen gick jag hem. Orkade inte gå till backen, det var ju fyfan kallt. Fick knäck och kinamat, var inte helt fel. Åt en megauffins också. Sen har jag kollat på tv och duschat och så. Imorgon ringer klockan vid sex och då blir det frukost sen ska jag fixa mig till grötlunch. Gud vad kul det kommer bli. Ska våga håret sen ska jag försöka få på mig lösögonfransar, vet redan nu att jag kommer misslyckas. Längtar sjukt mycket.

Grötlunchen förra året

1 kommentarer

fiia

21 Dec 2010 18:31

åh nej!

nu kan jag ju inte ge siw mitt fina julkort jag gjorde till henne, attans :(

Kommentera

Publiceras ej