Julafton nr 3

0kommentarer

Har precis fixat mig och städat undan lite på mitt rum. Vid tolv kommer det folk hit och då blir det ännu mera julklappar. Ska inte äta julmat iallafall, snacka om att man har tröttnat på det. Vi ska beställa pizza, det blir inte helt fel eftersom jag inte åt frukost. På fredag är det nyårsafton, shit asså. Det är bara en vecka mellan jul och nyår. På nyår blir det nog att vara hos tessi, vi ska laga mat och så. Sen får vi se vad vi gör, om något händer. Alla är så sjukt taggade till nyår, men jag taggar jämt så mycket sen blir jag lite besviken. Men i år blir det nog annorluna, man är ju ett helt åt äldre. Fast förra nyår var också bra, och året före det. Då var jag hemma hos moa med  kompisar båda åren. Men nu kom Jimmy hem så ska gå och prata med honom och spela spel på hans iPhone, så jävla avundsjuk!

Kommentera

Publiceras ej