Jag är ju fyfan kissnödig..

0kommentarer

Fyfan vad trött jag är. Skolan dödar mig fan. Men vi är sjukt duktiga än mot va var i sjuan alltså. Var knappt godkänd i gympan eftersom man var så lat, det var så lätt att hitta dåliga ursäkter. Gick typ aldrig sista lektionen. Man kom fan tio minuter sen jämt också, sjukt mycket frånvaro.

Nu i åttan är det liksom mera allavar, man gör det man ska göra för det mesta. Har varit borta en gympa lektion, var nära på att få VG i det, heeeelt galet. Men idrott är kul när man väl är där. Tror jag är den enda som tycker det haha. Men nu i åttan är det såå mcyket mer inlämningar och skit. Fan va jobbigt det är, vågar knappt vara sjuk eftersom man missar så mycket. Skolan var bra idag, so provet gick skit bra, skrev tre sidor på 30 minuter, tror jag fick med allt. Sen var det skönt med håltimma. Sen var det ju äckel engelska, fan vad jag hatar det. Idrott gick bra även om jag var typ sjuk, men kunde ju inte låta bli att vara med typ hela lektionen. Fick tillbaka idrottsdagboken och det verkar som att jag bara får G i idrott, fan vad jag blir besviken isåfall. Ska satsa på ett Vg nästa år iallafall. No idag var ju iallafall sjukt kul eftersom vi bakade pepparkaks hus med klassen, skit kul var det. Sen blev det hem och göra äckel engelska och sen orkade man inte göra något annat.

Nu blev det ett tråkigt inlägg om skolan ...

Kommentera

Publiceras ej