Inte länge kvar..

1kommentarer

Snart julafton, skönt. Har fått julkänsla nu. När jag kom hem så fick jag hjälpa till att packa upp en massa julmat. Det var något i kassen jag inte fick se, undrar om det är julklappen jag ska få på morgonen. Sen tog pappa upp granen och så tände vi våran fina fejk brasa. Sen kom Robin och Gittan men julklappar och julmat som skulle övernatta här tills imorn. Kollade igenom alla paket, inte ett enda till mig. Det var ett till Robins tjej som inte ens är släkt, men inget till mig. Kan vara så att min moster förstod att jag skulle kolla och känna eller så får jag inga julklappar av henne. Det visar sig imorgon. Sen kom Johanna och Jimmy också. Då beställde vi pizza och gud va gott det va. Sen klädde vi granen, fyfan va ful den blev alltså, typ tre kulor och en cm glitter, fint. Ska sitta upp till tolv sen ska jag försöka sova hade jag tänkt. Ska kanske kolla på Avatar, risken är ju att jag somnat men vafan. Om jag somnar blir det snabbare julafton iallafall.

1 kommentarer

martina

23 Dec 2010 22:42

men jag då, jävla flottconny

Kommentera

Publiceras ej