Cruel thing

2kommentarer

Idag har jag umgåtts till 1000. Tessi kom till mig vid ett och vi tjilla.
Sen kom Felicia då dunka vi töntmusik. Senare kom Fanny också
och gjorde oss sällskap, vi hade rätt kul. Sen gick vi till Saras och
 åt kebabtallrik och satt och pratade i ca två timmar, vi pratade
om alla möjliga saker. Någon tjej som var på Saras påpekade att
vi pratade lite för öppet om priivata saker när vi bor i lilla hallsta,
ingen big deal tyckte vi. När Tessi hade åkte gick vi ut. Vi gick till
ica, träffade Emelie och Bella. Sen gick vu runt lite. Träffade senare
 Melinda,Krappin,Fiia,Jocke,Sandra och Ludde. Kändes som att det
 var dags att träffa dom. Vi var ute tills det blev kallt och sen åkte
jag hem. Skönt att komma hem innan tolv måste jag säga. Ska nu
sätta på en film och tycka synd om mig själv. Mår så jävla dåligt
just nu, kan inte släppa det. Brukar kunna släppa saker som gör
mig ledsen men det här måste vara jävligt viktigt eftersom jag inte
 kan sluta tänka på det. Vet inte vad jag ska göra, finns ingen jag
kan pratamed om de, det hjälper mig verkligen inte.

2 kommentarer

fanniiee

30 Dec 2010 05:36

du ska veta att jag alltid ställer upp för dig, precis som du alltid är där för mig.

iloveu bambi.

felicia

30 Dec 2010 14:10

vadå tönt musik!?



finns alltid bambi<3

Kommentera

Publiceras ej