With you

0kommentarer

Tror jag ska göra om min design, och en ny header också, hoppas allt funkar bara. Orkade inte skriva igår. Åkte till Moa vid sju. Innan de kolla ja på flight 93. De va en av planen som skulle åka in i ett hus den 11 september. Asså de här är verklighet. Fyra plan kapades 11 september och två åkte in i world trade center och en i typ pentagon. Antagligen någon byggnad med mycket folk. Flight 93 skulle antagligen flyga in i vita huset eller kongressen. Men när dom hade kapat planet fatta all att dom ändå skulle dö. För dom hade hört om de andra planen. Så dom på planet typ slog ner dom som kapade planet. Sen störta de och alla dog i planet. Men dom åkte iallfall inte in i typ vithuset och dödade någon mer. Så fatt va modigt:O aja, den är iallfall jätte bra. När jag sen va hos moa satt vi typ vid datan. vi webba med massa hahah. Kul hade ja iallafall. När jag kom hem så va jag tröt. Jag typ satt på en film och somna direkt. haha. Men har ju börjat gått upp tidigt så blir ju trött på kvällarna. Men nu kan jag inte fatta att jag ska gå till skolan imorgon. Jag kan inte fatta.

Kommentera

Publiceras ej