trött

0kommentarer

hej, idag ringde klockan hakv tio och jag somna om. Sen vi tio kom min mamma in och väckte mig. Jag skulle med in till Ikea för att köpa grejer till min garderob. Men jag orkade inte. Så när dom drog somna jag om igen.

Jag drömde att jag och typ alla jag känner som går på lindbo skulle börja på internat skola, sen skulle alla på min gamla skola också göra de. Då började fannys lillasyster gråta typ. Då åkte jag och sandra med hennes buss med alla småbarn. Sen när vi kom fram skulle alla småbarn till busborgen. Då fick jag och sandra och några andra som va där göra en hinderbana, den va enekel men lång. Sen när vi kom ut från hinderbanan stog alex shulman där och hans bror, vad han nu heter, peter kanske? jag vet inte. Och då va hinderbanan ett test för att se hur ungdomar hoppade ner för saker. Då gick jag och sandra ut från huset. Sen skulle vi vänta på alla lärare och småbarn för dom va i andra huset, Då kom vi på att dom kanske hade åkta utan oss. Och vi va liksom i västerås fast de såg ut som stockholm. Så vi visste inte hur vi skulle komma tillbaka till skolan och hallsta då. Då hitta jjag en tjuga och sandra hade pengar på kortet. Då träffa vi sofia emma och fanny. För dom hade åkte dit över håltimmen typ. Då fick jag två kronor av dom så vi kunde åka hem... och när vi va påväg till bussen så ramla jag ner i en brunn som var uppen och då vakna jag typ helt skräckslagen.

Aja, sen fick jag sallad från mcdonalds när dom kom hem. jag är fortfarande skit trött. Vet inte vad som händer idag, tror jag ska kolla lite på film och sen kanske träffa lite folk ikväll. Får se vad som händer.

Kommentera

Publiceras ej