trorjagärsjuk

0kommentarer

jag tror jag är sjuk D: Fast inte jätte iallaafall förkyld. Aja, igår så va jag med felicia och sandra vi typ va ute när de börja ös regna. Sen bestämde vi oss för att sova hos felicia. Så jag åkte hem och hämtade grejer och sen kom jag till felicia typ tio. Sen åkte vi till sandra och hämtade grejer. Sen gick vi runt lite och träffa några. Men de va kallt så vi gick hem. När vi kom hem så gjorde vi typ nudlar. de va skit gott. Vi blandade två olika smaker med de va gott ändå. Sen gick vi ut och tog lite frisk luft fast de va inge kul ute så vi givk typ in direkt. Då ladda vi hem filmer. Jag bestämde en film jag sett på reklam. Fast den va inte så läskig den var mer spännande. Sen efter den då kolla vi på ice age 3 och då somna jag och tror dom gjorde de också..

Dagen efter ringde min klocka nio, då gick jag hem och va lite barnvakt en stund. Sen cykla jag till station och sen åkte jag fanny martina och tessi in till stan. Vi hade sjukt kul och vi flumma rätt mycket. På vero moda så dansa vi på rad och sjöng någon låt, stört, hah. Vi va på mc donalds två gånger typ och sen sprang vi runt typ överallt. Jag hade inte så mycket pengar och va faktiskt inte så sugen på att handla som tur va. Men kul var de.
Men nu känner jag mig typ sjuk. ska sätta på en film om ett tag, men vet inte vilken.

Kommentera

Publiceras ej