this boy that girl

0kommentarer

Heej, igår träffa jag ju felicia. Vi gick ut i de kalla härliga vädret haha. Vi åkte till milano för jag var vrålhungrig. Felicia hade nyss ätit, men de va inge synd om henne för hon hade ätit pizza en gång idag. När jag hade beställt kom ida timmy hambus och sandra. Som fyllde år igår. Aja, vi åt ett tag sen drog vi till samhelle men de va folk där men inge kul folk. Så ida och sandra cykla till soptipsbacken eller motionscentrum eller vad man nu vill säga. Men jag och felicia ville inte fälja med. Då va vi lite med timmy. Sen var de typ nån vid coop som hade slagits sig så då gick vi dit och då var de en kille som ringde ambulans. Så då gick vi för de va ointressant. Då cykla ja och felicia till bulten, eller vart vi nu va ett tag. Sen när vi skulle cykla hem så var de sjtärnor och allting, aaw, skit fint ju. Aja, idag ska ja åka in till stan och köpa mjukisbyxor,skor och så något tills ikväll om jag hittar något. Sen ska ja till tessi någongång när jag kommit hem. Sen blir de tacos hos henne sen in till beachparty. Men nu ska jag fixa mig för ska åka in till stan om en timme om jag ska hinna hem innan tessi. byee


Kommentera

Publiceras ej