Take a minute

1kommentarer

Lååång dag idag kan jag säga. Hade tiominuters mentorsgrupp kvart över åtta. Och vi delade in grupper. Sen körde hon övertid så när jag kom ut och skulle leta upp mina nya kära klasskamrater så hade nästa lektion typ börja. DUMMA LÄRARE DUMMA SCHEMAN. Aja, gympan va skit kul. Vi körde flaggan på parkeringen för trollebo va stängt. Sen stod martina och typ lata sig. Hona var i andra laget. Sen vi vi tre mot två. Då ville dom som va två ha hjälp. Dom ba, jennie! kom och hjälp! va ba eeeeeeeeeeeh? hon heter martina. Dom ba whatever martina kom hit. Hon ba men jag avktar här. Asså hon gjorde ingenting, fast de va kul för då vann vu ju. jag skratta mycket iallafall. hahah. Sen så jaga moa någon och dom ba sprang runt och ingen hjälpte moa. Hon ba, HALLÅ HJÄLP?! fast vi hade typ slutat, HAHA. Sen hade vi massa lektioner. Och så luncha vi med patrik, haha jag skoja. Men de är våran gympalärare och han typ fråga massa. Och då kom jag på hur mycket han vet om våra privatliv eller haha vad man nu ska säga. Asså guud va fjortisar vi va i sexan, typ brydde oss inte om nånting. Och alla visste typ saker om oss, haha. Aja sista timmen hade jag franska de va skit kul har verkligen saknat de. Och har våran gamla lärare igen så de blir tusen gånger roligare.. Sen skulle jag gå hem i ösregnet med hade tur och hade paraply med mig, så kom hem vid halv fem, asså hur sakta går jag? sen åt jag mackor sen åt jag massa mentos och en choklad ruta och nu åäter jag ben och jerry haha. Men vet att vi ska äta äcklig mat ikväll så... Nu ska jag poppa popcorn tror jag och städa  mitt rum.

1 kommentarer

martina

30 Aug 2010 22:56

men om inte jag hade stått där hade ju hampus sprungit över :(((((((((((((

Kommentera

Publiceras ej