Rude boy

1kommentarer

hej, är så sjukt jävla så in i helvetets trött. Eller lite trött iallfall. Hur fan ska jag orka gå till skolan åtta och komma hem igen vid fyra?! Imorgon! Shit asså. Men har ju lovat att de inte ska bli nå skolk den här terminen. Och bra betyg. De där med rätt inställning har ja liksom redan gett upp... men aja. Ska gå ut nian men skit bra betyg! om jag orkar. Idag va ja ju på konfirmationssaken. Vi dela upp grupper. Jag fick onsdagar med typ alla jag känner. De va helt okej, vi fick glass och dom prata lite och så fick vi lite information och sånt. Efter de va jag med sandra ida och tessi. Vi satt typ och heja på folk. Sen försavnn ida och sandra typ. Jag och tessi gick in coop och kolla lite grejer sen gick vi ut igen. Sen åkte jag hem och stekte hamburgare åt mig. Sen fick jag ett par vita converse av min kusin som aldrig använt dom. Dom är från U.S.A för robin har ju varit där några gånger. Så de är fett king sula där under! haha, låterkonstigt men den är typ halvt genomskinnlig. Så blev jätte glad. Sen dog jag typ framför en film och så satt ja mig här för att inte somna liksom. Men nu ska jag dö framför en till film med lite ben och jerry!

1 kommentarer

fiia

26 Aug 2010 18:36

HAHA jag med :O

Kommentera

Publiceras ej