Right now

0kommentarer

Nu packar jag inför imorn, måste iallafall inte gå upp tidigt. Bussen kommer inte förän vid ett. Jag har pckat tre tröjor,ett par jeans,trosor,strumpor,kamera,bikini och så ska jag packa smink och tandborste imorn. De är väll allt som behövs? En tjocktröja också, den ska jag nog ha på mig. Orka bära. Sen ska jag ha på mig leggins och en tröja också. Sen blev de ju så att martina och jag har en likadan tröja. De är min typ favorit tröja, och hennes också verkar de som;) De är ju kul:D fast man vill ju inte se ut som man är nio år och har likdan tröja som sin kompis. Typ planerat. Ni fattar va jag menar. Men äsch. Coolt att bada på båten. Sen sola typ solarium, ja typ fattar inte de där. men lite solbränna kanske man får. Sen ska jag sola någong gång efter att skolan börjat. Och sen lite i vinter. Men nu känner jag mig sugen på glass. Blir nog att trycka i sig den sista ben och jerry glassen. Hejdå

Kommentera

Publiceras ej