repeat

3kommentarer

Idag har de varit en kul dag. Jag gick upp tidigt och åkte in till stan. Jag skulle köpa klocka men de fanns bara orange kvar. Så har precis betsällt en rosa. Min mamma klippte sig. Sen gick vi och åt sen åkte vi hem igen. Efter ett tag träffa jag tessi. Vi va typ med sead och några. Sen skulle tessi hem och äta. Då kom sandra och ida. Vi mötte felicia och då va jag med henne. Sen kom martina tessi och fanny också. Martina hade lovat sig själv att inte äta godis. Men hon köpte godis. 'Nu blev jag sugen på glass bara för det, ska äta de snart. Jag försökte lägga upp youtube klipp i förra inlägget men hitta typ ingen bra video. Så nu sitter jag och lyssnar på den på spotify. Imorn ska jag skicka brev till svanskakyrkan. Ska fan knfirmera mig. Fan va jag känner mig duktig. Och så ska jag ha minst två vg och ett mvg i betygen jaf får i vinter. Fast hur många ämen finns de? Typ gympa, slöjd, hemkunskap,SO,NO,svenska,engelska,franska, nå mer? aja, ska fan satsa på ett mvg, eller iallafall nå vg. Har ju typ tre nu. Inte för att vi har betyg.. Men kommer ju få nu. Och ska inte skolka nu. Kommer vara med på varenda gympalektion eftersom vi får våran gamla fredhems gympa lärare, patrik. Han är så jävla snygg och snäll asså.

3 kommentarer

moa

16 Aug 2010 22:36

jag har ingen aning:S

martina

16 Aug 2010 23:41

vadå? är de normalt nu? :)

fiia

17 Aug 2010 00:19

Den är likaa söt som dej ;)

Kommentera

Publiceras ej