klocka

1kommentarer

jag är ju ingen som har klocka. Eller nu vill jag ha en, för att den är så jävla snygg. nu är de så här att den jag vill ha kostar mellen 500-600 vilket jag har råd med. Helst vill jag ha en knallrosa. Men eftrsom den kostar så pass mycket vill jag ha en vit eftersom den passar till allt. Men vill ändå ha en knallrosa. Då blir de ju en ljusrosa istället. Fast jag egentligen vill ha en knallrosa. Men jag vet att jag måste ha den även fast jag inte vet hur mycket jag kommer använda den. Men då kolla jag in på clas ohlsons hemsida där de fanns klockor för 99 kronor. Jag vet inte om dom är lika stora. Och dom har inga diamanter så den vita kanske blir lätt tråkig. Men då kan ju jag köpa en knallrosa även fast jag inte använder den varje dag. För liksom man köper ju tröjor för 200 som man använder varannan vecka liksom. Så då om jag verkligen blir en klock människa kan jag ju köpa den där dyra någon annan gång. Men vet fortfarande inte om jag ska ha den. Fast ska till stan på måndag då ska jag kolla hur ´den ser ut in real life liksom.

Här är de dyra orginalet från ur och penn, ja tror alla finns med och utan diamanter

här är den billigare, okej bilden är lite dålig men jag tycker inte de är så stor skillnad förutom diamanterna.

Asså gud vilket inlägg, va bara tvungen och skriva exakt vad jag tänkte för en gångs skull;)

1 kommentarer

fanny

14 Aug 2010 14:24

jaaaaag hjärta din header bambie

Kommentera

Publiceras ej