Hemma

0kommentarer

tjo, åkte ju till stockholm med tessi i torsdags. Vi åkte vi elva kan jag tro. Och vi va väldigt trötta. När vi kom fram till hotellet så var inte rummet färdigt så vi hämta stockholmskortet och så. På stockholmskortet får man åka gratis tunnelbana, pendeltåg och buss. Och man får gratis inträde för de mesta. Så vi tog tåget ner till stan och gick runt och shoppa. Jag köpte en spetströja och ett par jeans. Tessi köpte en massa saker. Sen när vi hade gått runt och köpte de mesta tog vi färjan ut till grönan och va där. Åkte uppskjutet för första gången! Skit kul va de. Vi åkte fritt fall också och lite annat. Sen när de börja regna så gick vi in i playstatión rummet och spela buzz och sjöng singstar, haha. Kag ville köra bil också men de va upptaget hela tiden. Men vi hitta ett rum med scen och singstar och sjukt sköna soffor helt för oss själva. Men sen när de kome folk gick vi och åt glass istället. Efter ett tag drog vi där ifrån. Mina föräldrar gjorde lite andra sajer än va vi gjorde,,,,,typ tråkiga saker. Dom gick till typ storkyrkan och museum när vi gick på stan. Och när vi va på grönan va dom på skansen? aja, vi kom tillbaka vid elva. Då satt vi på teven och somna efter att tag.






Dagen efter ringde klockan och vi gick ner och åt frukost, de fanns massor men de blev pannkakor och varm o´boy till frukost iallafall. Efter de gick vi in till de enorma köpcentret precis bredvid. Där hitta tessi lite men jag hitta inte nånting. Sen tog vi tåget till stan igen. De va inte så bra väder men vi gick och åt skit god mat. Sen skulle mamma och pappa med någon båt och gå någonstans vilket jag och tessi inte ville. Så vi gick på bio. Vi såg shrek 3 blir de väll, eller 4? aja, vi såg den i 3D iallafall. Skitcoolt. Tessi skrek till typ en gång när sakerna kom lite för nära. Och en gång sprang de några hästar bredvid mog så jag försökte klappa dom men de gick inge bra. De va skit stor bio också! aja, efter de gick vi på stan igen ett tag. Sen åkte vi tillbaka till hotllet för alla va typ trötta. Vi handla chips och sånt. Sen åt vi tacobufé, de va skit gott! Sen gick vi upp på rummet och kolla allt vi köpt. Sen gick vi ut och kolla vad som hände i sollentuna. De hände inte mycket kan jag säga. Sen såg vi på teve och åt chips och sånt, sen somna vi till de igen.



Dagen efter så blev de pannkakor igen så åkte vi hem. Påvägen hem så boka vi en kryssning också, så ska åkte på torsdag tor jag, ska bli kul. Om två veckor idag. Sen när jag kome hem så tog jag en dusch och en macka sen träffade jaf sandra, Vi va med rizgar och kevin en stund. Efter de gick vi ut och träffa tessi och felicia. Vi bestämde oss för att bada så vi åkte till bårbryggan. Då kom ida också. Fast vi bada aldrig, vi ångra oss. Så vi drog till ica. Vi fick skjuss av fanny och emma ner till ica, snällt av dom. sen träffa vi rizgar och kevin igen. Vi hade skit flum och vi moffa massa chips och dricka och skit. Sen gick vi ute och vi drog till samhelle. Men vi drog hem vid tio. Min mage kurrade så åt sjukt mycket mat. Men nu börjar jag gäspa så ska sätta på en film tror jag.

Kommentera

Publiceras ej