hej

0kommentarer

Igår åkte jag martina och tessi in till stan och kolla på eclipse. Den va sjukt bra! ich vi skratta lite ibland tillochmed en gång ska bella slå jacob sen går de inte, de är skit kul, får se om jag hittar klipp på de. Och innan filmen så visa dom att de ska komma en parodi av twilight, haha,. fan va man garvar åt reklamen, får se om jag hittar de på klipp också. Efter filmen åkte vi tillbaka till hallsta. Vi träffa fanny och ludde så vi prata med dom en tag. Sen gick vi till martina och kolla på grynet haha. HELT SJUKT BRA. Sen gick vi typ hem till casper. Vi titta på världens äckligaste film. Jag vill inte ens skriva va den handla om... aja, sen efter den va vi typ inge trötta. Vi skulle dygna fast de sluta med att alla somna typ kl sju på morgonen eller vet inte hur mycket klockan va. Sen gick vi tillbaka till martina vid tolv idag sen åkte jag hem och duscha. Sen har jag kollat på typ tusen filmer hela dagen. Nu håller jag på att beställer bilder från fuji, men ska kolla om jag hittar klippen. Isåfall laddar jag upp snart..

Kommentera

Publiceras ej