Down

0kommentarer

Först dagen i skolan är slut. De va inte så illa. Kul att träffa alla. Samlades alla, hela 8:1 och sen fick vi gå i olika mentorsgrupper. Vi fick information. De är skolfoto på måndag är typ allt jag kommer ihåg. Vi fick loggböcker vi gjorde frågesport på slutet. Asså vad gjorde va hela dagen egentligen? aja, de va så jävl drygt mycket folk! jag hatar att sexorna går på lindbo. Asså de är för tidigt för dom att börja högstadiet typ. Och för oss då, pga av de så måste vi sluta kl 4 och ha typ konstiga klassrum och trängas med jävla skitungar, blir så jävla arg!

Fast vi hade jätte kul i våran grupp idag. Jag va med ida martina och moa. Tror de va länge sen ja skratta så mycket typ. Vi satt med rasmus och samuel också. Dom va kul tyckte jag. Samuel ser ut som justin bieber:S aja, fick önska personer till klasserna också. Jag valde typ några tjejer och rasmus haha. Va tvungen att önska. Men han önska mig också, aaaw:') Och timmy önska typ alla oss och martina och dom önska timmy typ. haha, stört om man hamnar med bara dom typ. haha. Sen va jag med martina efter skolan. Va typ trött så hade flum. Sen drog vi ut och träffa sandra ida och angelica. Fint väder va de, GILLA GILLA GILLA. Fast nu ser de ut som att de kommer blir regn men, aja. Sen påminde martina mig att ladda upp bilderna från kryssningen på datan så de ska jag göra nuuu:D





Kommentera

Publiceras ej