Dancing on my own

1kommentarer

Fick reda på vem min no lärare är nyss. Nån linda. Fast vet ju inte vem de är så de är ju inge intressant egentligen. Aja, ska ladda upp bilder från min kamere någon dag. De är bilder från kryssningen de också. Typ när vi solar och de. Tog tyvärr inga undervattens bilder. Igår va ja typ trött när jag kom hem. Gjorde tacos och satt vi datan. Sen skulle jag kolla på titanic för vi prata om den igår. Så satt mig framför den och åt ben o jerry. Sen stog de helt plötsligt att man skulle byta skiva! Men de orka inte liksom ja, så jag stängde av och typ somna direkt. Sen vakna jag typ fyra igen och borsta tänderna sen blev jag typ skit pigg men jag somna ändå om tillslut.
Ska fortsätta kolla på den idag tror jag. Asså fatta att de har hänt i verkligheten. Så jävla läskigt. Och dom hade inte tillräckligt men livbåtar ens. Och så fyldde dom inte ens all båtar;@ men blir ju lite besviken på dom som gjorde båten. Dom byggde värsta båten. Men inte tillräckligt med livbåtar. Är dom dumma?

1 kommentarer

martina

21 Aug 2010 18:14

kanske son linda vi hade i femman, hon tweenis :D

Kommentera

Publiceras ej