Breakaway

1kommentarer

Heeej, kom hem för ett tag sen. Åt nyss två mega portioner tacogratäng. Så jävla gott! Imorgon är de skolfoto och jag tror ja ska ha min spetströja och mina ljusajeans eller mina mörka. Hade mina ljusa idag så måste kolla så dom inte är smutsiga. På lördag 'är de beachparty. eller bitchparty som jag säger. Ska dit med massa sen ska vi sova hos tessi. Ska laga tacos också, fett kul. Vet inte vad jag ska ha på mig. Men ska till stan på fredag. Med sandra felicia och ida tror jag. Men jag ska köpa sprayschampo,skor,tjocktröja sen ska jag försöka spara lite pengar. Men jag har hundra kronor på hm så kan kanske hitta en tröja eller nåt tills lördag. aja. nu ska jag ta mig en dusch. ciao





jusste, felicia har klippt kort hår och valt att sluta platta håret
, tycker de är jättefint, vågat gjort!

1 kommentarer

felicia

24 Aug 2010 21:46

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHHAHHAHHA

Kommentera

Publiceras ej