berg?

2kommentarer

såg mitt lite losta inlägg från imorse. Jag gick faktiskt och la mig igen. Vi cyklade hem imorse vid sju kanske och de tog mycket längre tid hem än vad de gjorde dit. När vi åkte dit va de lite läskigt typ inga lampor ett hus var tionde minut typ. Martina fick typ hets nnär de kom bilar. Sen när vägen började ta slut så skulle dom möta oss. Och då kommer dom fram och skrämmer oss också. Typ en i taget fem gånger. Blev lika rädd alla gånger. Sjukt seg natt höll nästan på att somna ett tag. Fast de va skit kul. Ett tag så började pontus skratta åt nåt då börja alla skratta och jag och tessi fatta ingenting. Fast vi börja typ skratta åt allas sjuka garv. Idag har jag kollat en massa film typ, jag har ätit skit goda muffins. Då ville jag göra muffins så då gjorde jag de. Sen kom mamma hem med godis och nu sitter jag här med ben och jerry glass, och så blev de pizza till mat. Och min frukost måste vart kokta kebaben och vitlöksbrödet vi fick hemma hos ludde. Imorgon ska jag in till stan och senare blir de nog att träffa tessi.



Där va vi påväg tillbaka till hallsta. Fan va de blåste. Haha i sluten åkte jag igenom en buske med cykeln de va skit kul:D


Dom översta muffinsen har jag gjort, min egna blåbärs muffins. Nån dag ska jag göra sånadär snygga längst ner, fast dom smaka inte lika mycket, fast ändå goda som fan:D

2 kommentarer

martina

15 Aug 2010 21:41

vilka bokstäver? :o

moa

16 Aug 2010 18:18

ta hål i naveln då:D

Kommentera

Publiceras ej