Bambi..

0kommentarer

Du heter: Lovisa
Smeknamn: Bambi, de vet väll alla:D
Låt som när du är ledsen sörjer till: brukar inte sörja:S
Beroende av: Min mobil, facebook, godis, mina vänner och sol 
Vad tror folk om dig? ja,,,några har fått för sig att jag är värsta superbitchen men när dom pratat med mig brukar dom säga att jag är snäll, mina kompisar tycker nog bara att jag är konstig, som dom själva..
Stämmer det? konstig och snäll iallafall:D
Vad får du oftast komplimanger för? Vet inte, sånt här, typ fin snäll
Hur imponerar man på dig? ja vet inte,
Brukar du skratta för dig själv? Men klart!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Vet du vart han bor?:)

Var bor du? Hallstahammar

Trivs du där? aa

Hur svarar du i mobilen? hallå

Vem ringde du senast? 233

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Typ jag kommer nu..
Antal timmar sömn inatt: åtta kanske

Sov du ensam: Jaa

Brukar du komma i tid: mjo
Hur känner du dig nu: sur, för mitt hår torkar aldrig..

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Lite lång kanske

Vad saknar du: mycket

Hade du en bra kväll igår: ja,

Favorit dryck på morgonen: o'boy såklart
När brukar du oftast gå och lägga dig: vet inte, olika, inte så sent, bara när jag sover med någon

Är du blyg? neej, eller?
Sysslar du med någon idrott: nej 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: låter lite konstigt tycker jag..

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: haha, massa

Är du nöjd med ditt liv: Jadå

Är du bortskämd: Nja, kanske får saker. Men jag måste göra något för de också;)
Vad gör du i morgon: vet inte, tar en dag i taget? haha

Vad är det värsta du vet? Besvikelse och dryga männsikor

Har du bra vänner och äkta vänskap? ja

Vad är det finaste du fått? mitt liv för om de inte fanns så skulle jag inte ha mina vänner eller nåt
En speciell dag du minns: inte så bra minne, men jag kommer ihåg när vi cykla till berg.

Du samlar på: Ingenting typ

Vem ringer du när du är arg/ledsen: ringer? jag slår sönder någonting, senast bröt jag sönder min förra telefon..
När grät du senast: vet inte, eller de va typ häromdan, när jag såg någonting riktigt jävla fult.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa

Vill du gifta dig: spela roll
Vill du ha barn: vet inte, spela roll

Är du musikalisk? Ja, är med i orkester sjunger i kör.....MEN NEJ, ORKA

Vad dricker du helst när du är törstig: cola, eller kanske nåt utan kolsyra?

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du någon gång gråtit dej till sömns: nej

Biter du på naglarna: biter bort skinnet runt om naglarna...ja vet, FRESH

Kommentera

Publiceras ej